سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
شیعه: منتظر ظهور منجی، منتقم خون حسین (ع)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ­لبیک یا حسین

 

امروز داشتم با خودم فکر می کردم تصمیم گرفتم اون سخنرانی معروف سید حسن نصرالله که خیلی نسبت به ایشون ارادت دارم را به صورت کتبی براتون بیارم. البته دیدن این سخنرانی به صورت تصویری اونم با هیجان خاص خود سید حسن یه چیزه دیگست. ولی خوب این جوری هم برای خودش جذابیت خاصی  داره راستی یادم رفت بگم که از دید من سیاستمدارانی مانند سید حسن نصرالله و محمود احمدی نژاد که هم شیعه هستند و هم رفتارشون علوی بسیار دوستداشتنی اند و فرقی هم نمی کنه که ایرونی باشند یا لبنانی فقط مهم اینه که اونا شیعه هستند. پس بیایید برای پیروزی و سربلندی همه شیعیان جهان با هم دیگه دعا کنیم...

... و پیام ما همچنان طنین‌انداز خواهد بود، پیامی که آمریکایی‌ها باید آن را بفهمند و بدانند، آمریکایی‌ها چه می‌دانند که لبیک یا حسین(ع) چیست ؟ آنها با این شعار بیگانه‌‌اند و به سادگی و همچون سایر موارد از آن می‌گذرند. لبیک یا حسین(ع) یعنی چه؟ و چه پیامی دارد؟

لبیک یا حسین(ع) یعنی اینکه در صحنه نبرد همچنان حضور داشته باشید، هرچند که یکه و تنها، هر چند که مردم رهایت کنند و تنهایت بگذارند. هرچند که به تو تهمت و برچسب زنند. هرچند که تو را خوار شمارند.

لبیک یا حسین(ع) به معنی آن است که هم خودت و هم مال و دارایی‌ات و هم زن و فرزندانت، همه و همه در صحنه جنگ باشید.

لبیک یا حسین(ع) آن است که مادر، فرزند خود را به جبهه جنگ بفرستد و اگر به شهادت برسد و سر از تن او جدا شود و نزد مادر ببرند ، مادر سرفرزند دلبند خویش را در دامان خود نهد، خاک و خون را از چهره او بزداید و بگوید: من خشنود و راضی‌ام که روی مرا در روز جزا نزد حضرت فاطمه زهرا(س) سفید گرداندی . این است مفهوم لبیک یا حسین(ع)

لبیک یا حسین(ع) آن است که مادر، فرزند خود را و خواهر، برادر خود را و زن، همسر خویش را لباس رزم به تن کند و به میدان جهاد اعزام کند.

لبیک یا حسین(ع) یعنی اینکه حضرت زینب(س) زمام اسب مرگ و شهادت را در دست برادر خویش حسین(ع) نهد. این است لبیک یا حسین(ع)

این شعار، شعار آغاز و پایان ماست. بگذارید که جهانیان به خوبی آن را گوش کنند تا شاید اگر ما را به صحنه‌ای دیگر دعوت کردند این بار ما تنها، کف‌پوشان نخواهیم بود، بلکه کفن و سلاح را با هم خواهیم پوشید. و سخن پایان ما...

لبیک یا حسین(ع) لبیک یا حسین(ع) لبیک یا حسین(ع)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » رضا قجری ( پنج شنبه 86/11/25 :: ساعت 7:13 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مردم؛ خواص؛ بیدارگری امام؛ عمل به وظیفه ...
امام حسین (ع) پدربندگی
محرم
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 11
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 49524
» درباره من

شیعه: منتظر ظهور منجی، منتقم خون حسین (ع)

» پیوندهای روزانه

بوی سیب [9]
[آرشیو(1)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
محرم[9] . محرم - امام حسین - فتنه - خواص . ولایت . الهم عجل لولیک الفرج . امام حسین . امام زمان . امام مهدی . پیامک . عشق .
» آرشیو مطالب
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
نوروز
بهار87
تابستان 87
پاییز 87
پاییز88

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آل یاسین
جمعیت وبلاگنویسان حامی مقاومت
مسابقه وبلاگنویسی بوی سیب
بوی سیب

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب