سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که به هنگام آسایش [با دوست خود] رفت و آمد می کند و به هنگام سختی و بلا [از او] می بُرد . [امام علی علیه السلام]
شیعه: منتظر ظهور منجی، منتقم خون حسین (ع)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شب رفت و روسیاهی به روی سازمان ملل موند.

یک مثل معروفی هست که میگه << شب میره و روسیاهی به ذغال می مونه >> واقعا که بکار بردن این ضرب المثل در مورد مسئله انرژی هسته ای ایران بجا است. میگی نه پس بقیه اش رو بخون: ? ?

 

حیفم میاد که نظرم را در باره سازمان ملل متحد ننویسم:

به نظر من سازمانی که در مقابل حملات وحشیانه اسرائیل به فلسطینیان و محاصره غزه هیچ عکس العملی نسبت به این بی شرمی ها نشون نمیده و تازه برعکس میاد از اسرائیل برای قتل و عام فلسطینیان تشکر می کنه ؛ که اسمش رو نمیشه گذاشت سازمان ملل، البته درباره متحد بودنش باید بگم که واقعا سازمانی است متشکل از ظالمان متحد نه ملل متحد.

راستی شما هم هر نظری که داشتید درباره سازمان ملل متحد بنویسید.

اصلا یک پیشنهاد خوب هم دارم و اون اینکه ما بیایم و نظرات ایرانی ها رو درباره < سازمان ملل متحد > در وبلاگهامون بنویسیم و به اون ها بفهمونیم که با این کارهاشون چقدر ماهیت سازمان ملل متحدشون را زیر سوال بردن؛

یا اصلا می تونیم از این به بعد به جای استفاده از ضرب المثل <شب رفت رو سیاهی به ذغال موند> از ضرب المثل <شب رفت و روسیاهی به روی سازمان ملل موند> استفاده کنیم اینم میشه یک کار فرهنگی مثبت.

 رفقا هرکی نظری در این باره داره بده.

 

یا علی مدد .

 

خدانگهدار.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » رضا قجری ( یکشنبه 86/12/5 :: ساعت 4:19 عصر )
»» پیروزی هسته ای مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی

 

پیروزی غرور آفرین مردم مسلمان و انقلابی ایران و اثبات حقانیت ایرانیان در عرصه هسته ای را خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش و رئیس جمهور مکتبی و ارزشی ایران اسلامی و تمامی مومنین و مومنات در سرتاسر جهان تبریک عرض می کنم.

 

من با آقایون خارج از کشور و اون آدمهای ظالم خارجی کاری ندارم چون این جور آدمها رو کمتر کسی پیدا میشه که نشناسه بلکه روی سخن من با معدود افراد نامرد و منافق داخلیه که از هیچ کوششی برای جلوگیری از رسیدن ایران به این نقطه دریغ نکردند.

 

بله خوب فهمیدید؛ همان هایی که تا شورای امنیت جلسه می گذاشت و یک قطعنامه بر علیه ایران (اونم تازه به ناحق) صادر می کرد سریع در روزنامه های زنجیره ای خودشون که کم هم نیستند می نوشتند که ایران بدبخت شد، رئیس جمهور تندروی میکنه، باید با اونا صلح کرد، باید غنی سازی را متوقف کنیم، حتی بعضی مواقع می گفتند که ما اصلا انرژی هسته ای نمی خواهیم، یا مثلا می گفتند که انرژی هسته ای اصلا بدرد ما نمی خوره، ما نفت داریم انرژی هسته ای می خواهیم چکار و . . .  خیلی از این حرفها و حدیث های دیگر که حتما خودتون یا خوندید و یا شنیدید.

 

اما مثل اینکه اونا یادشون رفته بود که زمان دولت قبلی ما چقدر عقب نشینی کردیم و بازم بر علیه ما قطعنامه صادر می کردند حالا حداقل این هست که ما دیگه عقب نشینی نکردیم و به اهدافمون داریم می رسیم و دیگه مهم نیست که چند تا کشور زورگو که خودشون را آقای جهان می دانند بیان و بر علیه ما قطعنامه صادر کنند.

آره دیگه مهم نیست چون هم مردم ایران و هم تمام مردم آزاده جهان حقانیت ایران و صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای کشور عزیزمون براشون آشکار شده و گول تبلیغات کشورهای غربی را نخواهند خورد.

 

در انتها جا دارد از تلاش های رئیس جمهور عزیز و حرکات و افعال انقلابی این عزیز بزرگوار و به طور کلی دولت نهم در به نتیجه رساندن و اثبات حقانیت ایران اسلامیمان در مسئله هسته ای کمال تشکر را داشته باشم و امیدوار هستم تا با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم در تمامی زمینه ها حقانیت خودمان را به جهانیان نشان دهیم.

 

و من الله توفیق

 

به امید دیدار روی مهدی فاطمه (س)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » رضا قجری ( یکشنبه 86/12/5 :: ساعت 4:18 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مردم؛ خواص؛ بیدارگری امام؛ عمل به وظیفه ...
امام حسین (ع) پدربندگی
محرم
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 20
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 49474
» درباره من

شیعه: منتظر ظهور منجی، منتقم خون حسین (ع)

» پیوندهای روزانه

بوی سیب [9]
[آرشیو(1)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
محرم[9] . محرم - امام حسین - فتنه - خواص . ولایت . الهم عجل لولیک الفرج . امام حسین . امام زمان . امام مهدی . پیامک . عشق .
» آرشیو مطالب
دی 86
بهمن 86
اسفند 86
نوروز
بهار87
تابستان 87
پاییز 87
پاییز88

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آل یاسین
جمعیت وبلاگنویسان حامی مقاومت
مسابقه وبلاگنویسی بوی سیب
بوی سیب

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب